tarmal, Uncategorized

Fitness – Zdrowie

Dla kobiet polecane jest na pójście na dobry trening, najlepiej do klubu fitness po pracy lub jeżeli istnieje taka możliwość czasowa zaraz po śniadaniu. Na takim treningu fitness możemy przyjąć dwie rożne strategie działania. Pierwsza polega na spokojnym odprężeniu się i zachowaniu dobrej kondycji na długi dzien. pracy, natomiast druga polega na dosyć trym treningu gdy wiemy, ze nie musimy już później pracować. W opcji pierwsze trener zaserwuje nam ćwiczenia rozciągające, ćwiczenia w grupie z innymi kobietami lub ćwiczenia na basenie, abyśmy w pełni się odprężyły i zrzuciły zarazem kilka zbędnych kilogramów. Wiele więcej można zrzucić w przypadku opcji drugiej, treningu siłowego na przykład na bieżni czy tez podczas treningu na rowerku trekkingowym. Trzeba przyznać, ze jest to trening bardzo wyczerpujący i na pewno nie jest polecany z samego rana przed pójściem do pracy, gdyż później już niewiele można zdziałać po aż tak wyczerpującym treningu. Nałogi Zdrowy tryb życia to funkcjonowanie bez negatywnych nałogów. Paradoksem jest, że dawniej, palenie papierosów było modne. Teraz nie tylko, że modne jest nie palenie – ludzie palący papierosy, w większości, (bo na pewno nie wszyscy) wstydzą się swojego nałogu, nieprzyjemnego zapachu i oddechu. Coraz więcej młodzieży nie zaczyna w ogóle palić, zaś nawet zatwardziali palacze rzucają nałóg, z lepszym czy gorszym skutkiem, ale rzucają. Zdrowy tryb życia to nie tylko nie palenie papierosów, także nie picie alkoholu, szczególnie wysokoprocentowego, czy w dużych ilościach. Młodzież pije głównie piwo, choć i niepijących alkoholu w ogóle także jest coraz więcej. Zdrowy tryb życia.

Dobrym wyjściem tuz po pracy jest spędzenie godziny, bądź tez półtorej godziny na basenie, najlepiej w grupie znajomych. Ważne jest tutaj Take nasze nastawienie, gdyż można wybrać się do parku wodnego na odprężenie, co z pewnością o dziwo także będzie miało dobry wpływ na nasza kondycje zdrowotna albo dla osób nie zmęczonych jeszcze praca i życiem codziennym, bądź tez nastawionym na zrzucenie dużej ilości kilogramów i zdrowym fizycznym trybie życia polecane jest zażycie treningu siłowego na basenie. Polega on przepływaniu dużej ilość długości basenu w rożnych stylach, na przykład kraulem, delfinem i na plecach po 10 długość basenu na zmianę. Przed i po tego typu ćwiczeniach ważne jest odpowiednie rozgrzanie przed ostrym treningiem, szczególnie rozciąganie poszczególnych części ciała, natomiast po treningu ważne jest, żebyśmy nie zasiadali od razu na ziemi bądź na ławce, mimo niekiedy bardzo dużego zmęczenia gdyż może to także prowadzić do rożnego rodzaju kontuzji ze względu na zbyt szybkie ochłodzenie organizmu. Dieta Zdrowy tryb życia to także dieta. Dieta może być przyczyną wielu chorób, lub, przeciwnie, długiego życia w dobrym zdrowiu. I nie koniecznie trzeba rozstawać się z ulubionymi potrawami, chyba, że ktoś miałby ochotę zjadać tylko hamburgeryJ. Podstawą dobrej diety jest unikanie przejadania się, jedzenie w określonych porach, 3-5 razy dziennie, w zależności od potrzeb organizmu. I trzymanie się określonych proporcji w posiłkach, – czyli najwięcej warzyw, najmniej mięsa. Mięso dobrze zastąpić rybą, przynajmniej, co drugi posiłek. I jeszcze ważna zasada – picie wody, przynajmniej 1, 5 litra dziennie. Zdrowy tryb życia.